גנץ לממשלה: "אסור שהקבינט יתבסס על קיצוניים"

    אבי יעקב 2 Comment on גנץ לממשלה: "אסור שהקבינט יתבסס על קיצוניים"

    יו"ר כחול לבן בני גנץ בהצהרה לאור ההסלמה הביטחונית ומטח הרקטות שנורו במהלך החג בישובי הצפון והדרום: "ניתן גיבוי לכל תגובה אחראית ומדודה. אסור שהקבינט יתבסס על קיצוניים חובבי הדלפות. נתניהו חייב להודיע על השארת גלנט בתפקידו"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות המצב, הודיע שר הביטחון לשעבר, בני גנץ כי האופוזיציה תתמוך בקואליציה וכי "כמו בעבר – כולנו נתייצב למען המדינה וננצח". גנץ התייחס להיערכות של צה"ל לקראת הסלמה אפשרית: "הנחתי את צה"ל לפני למעלה משנתיים להיערך לתרחיש מערכת רב-זירתית. אני קובע שלא רק שאנחנו הכי חזקים באזור – אנחנו גם הכי מוכנים. מי שאחראית על הירי בצפון היא לבנון והיא תישא בתוצאות כמו גם החמאס".

    "אני אומר באופן וודאי, אנחנו יודעים לתת מענה לטרור מכול זירה. יש לנו בנק מטרות חסר תקדים, ביצענו תרגילים נרחבים, רכשנו חימושים וחידושים שיאפשרו לנו את הלחימה, צה"ל מיומן ומוכן, אנחנו מוכנים – ואנחנו ננצח", אמר גנץ שזוכה לפופולריות גבוהה בסקרים, כולל סקרי ההתאמה לראשות הממשלה וכניסה לקואליציה רק תזיק לו.

    "בחודשים האחרונים ממשלת ישראל פגעה בחוסננו ובכול זאת, כמו בעבר בעתות משבר ביטחוני ידענו תמיד להתאחד, לשים את ישראל מעל המחלוקת וכך יהיה גם הפעם", אמר גנץ על המצב הפוליטי. "אני מבקש להגיד לאויבינו – אתם טועים בהערכת המצב. אין קואליציה ואין אופוזיציה, כולנו מאחורי צה"ל. אנחנו מהאופוזיציה ניתן גיבוי מלא כדי להשיב את השקט ולחזק את ההרתעה.

    כמו כן, שר הביטחון לשעבר פנה לראש הממשלה וקרא לו להשאיר את שר הביטחון הנוכחי גלנט בתפקידו והסביר כי זה מהלך "הכרחי". בנוסף ביקש ממנו להתנהג בצורה אחראית נוכח היושבים בקבינט ואמר כי "אסור להישען על הקבינט, קודש הקודשים של קבלת ההחלטות הביטחוניות, על אנשים קיצוניים, חסרי ניסיון, וחובבי הדלפות, שיפגעו בפעילות הביטחונית, זו העת להקים זו העת להקים פורום מצומצם שינהל את האירוע. חיי אדם תלויים בכך. חיי אדם תלויים בכך".

    לסיכום ביקש מעם ישראל להתאחד כדי להילחם נגד מי שפוגע בישראל: "כדי שנוכל להמשיך ולהילחם על עתידנו, כמדינת ישראל דמוקרטית וחזקה עלינו להתאחד. לא נוותר על מאבק על דמותנו כמו שלא נוותר על ביטחוננו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קיצוני זהו מי שאירח בביתו את מכחיש השואה הרוצח מאזן

      1. אמת לאמיתה….
        ועוד משחק אותה כאילו הוא חלק מהממשלה
        קצת סקרים מטופשים והבן אדם עף על עצמו.